Groothandel Horeca en Retail Nederland

Werken bij APS

APS Glass & Bar Supply is een groothandel non-food voor Horeca, B2B en Retail. Wij staan al jaren midden in de ontwikkeling van horeca en lifestyle. APS inspireert horeca ondernemers, drankenmerken (B2B) en retail met eigenzinnige kwalitatief hoogstaande producten, snelle en goede service. APS ondersteunt en ontzorgt.

Wat bieden wij 

Hoewel elke baan natuurlijk anders is, zit je bij ons altijd goed. Het is belangrijk dat je werkzaamheden leuk en afwisselend zijn, maar dat je voor een tof bedrijf werkt is natuurlijk cruciaal. APS is zo een tof bedrijf. APS heeft namelijk veel te bieden:

     ☑ Inspirerende werkomgeving, open cultuur & ontspannen werksfeer

     ☑ Je werkt voor een snel groeiend bedrijf dat continu nieuwe uitdagingen te bieden heeft

     ☑ APS levert haar producten aan toonaangevende horecaondernemingen 

     ☑ Iedere vrijdag een gezellige VriMiBo met een goed gevulde bar!

     ☑ De leukste collega's 

     ☑ Goede secundaire arbeidsvoorwaarden

Omdat we in een hoog tempo groeien zijn we vaak op zoek naar nieuwe collega's. Check hier onder of er op dit moment een leuke vacature voor jou bij zit. Klik op de functie om de volledige vacature te bekijken. Als er wat leuks voor je bij zit, stuur dan een mailtje met je CV en motivatie naar dejong@apssupply.com of vul het contactformulier in. 

Magazijn medewerkerpijltje5ae6d568bab43

Jij als nieuwe magazijn medewerker komt te werken in het magazijn en in de showroom van APS. Je bent verantwoordelijk voor een correcte administratieve registratie van de ingaande en uitgaande goederenstroom. Als magazijn medewerker beheer je, samen met collega’s,  het magazijn en ben je verantwoordelijk voor het onderhoud binnen het magazijn en de bevoorrading van de showroom. Je onderhoudt contact met expediteurs voor ontvangst van goederen. Ook verzorg je zelf zendingen. Wekelijks rapporteer je aan de operationeel manager en word je ook aangestuurd vanuit deze persoon.

Verkoopmedewerker Binnendienstpijltje5ae6d568bab43

Jij als nieuwe medewerker binnendienst komt in een team van toppers te werken, op de afdeling Office. Je zorgt voor een juiste orderverwerking en hebt frequent telefonisch klantcontact (dit betreft geen koude acquisitie). Daarnaast zorg je voor een gastvrije ontvangst van klanten in de winkel. Elk klantcontactmoment wordt benut om de klant beter te leren kennen, waardoor duidelijk is waar de verkoopkansen liggen. Zoals aangegeven werk je in een team. De collega’s vervangen elkaar onderling, en je rapporteert aan de Operational Manager. Je neemt wekelijks deel aan kort afdelingsoverleg.